- Home
- FAQ biura na godziny
start / biura na godziny / faq
BIURA NA GODZINY FAQ
1. Jaki jest najkrótszy możliwy okres umowy abonamentowej?
To Państwo decydują, kiedy i jak długo będą korzystać z biura.
Umowa najmu jest tak skonstruowana, aby była jak najbardziej elastyczna dla Państwa, co powoduje, że mogą Państwo wynająć biuro zarówno na miesiąc, kwartał, pół roku czy większą liczbę miesięcy.
Kierujemy się zasadą minimum formalności, dlatego też niezależnie od długości najmu, podpisanie umowy nie spędzi Państwu snu z powiek.
2. Jeżeli nie potrzebuję adresu firmy czy mogę wynająć biuro na kilka godzin?
Oczywiście, wystarczy do nas zadzwonić pod numer 71/ 320 72 24 lub napisać recepcja@deltaproperty.pl aby zarezerwować biuro.
3. Gdzie mogę zaparkować samochód?
Przy wynajmie abonamentowym, jak również na godziny otrzymują Państwo do dyspozycji miejsce parkingowe, na naszym prywatnym monitorowanym parkingu.
Usługa ta jest bezpłatna.
4. Gdzie mogą zaparkować moi goście lub kontrahenci ?
Parking dla gości firm, wynajmujących lokale biurowe – na dostępnych za budynkiem miejscach parkingowych.
5. Co jest na wyposażeniu biura? Z jakiego sprzętu biurowego mogę korzystać?
Każdemu wynajmującemu zapewniamy bezpłatny dostęp do bezprzewodowego internetu, a także do telefonu stacjonarnego, faksu, skanera oraz sieci informatycznej.
Zapewniamy również podstawowe materiały biurowe. W razie potrzeby istnieje możliwości wypożyczenia projektora multimedialnego.
Do Państwa dyspozycji biuro zaopatrzone jest w kawę, herbatę oraz wodę.
6. W jakich godzinach mogę korzystać z biura?
Biuro czynne jest całą dobę, dlatego po wcześniejszej rezerwacji mogą korzystać Państwo z niego nawet o 1:00 w nocy.
7. Czy mogę zamówić poczęstunek dla moich gości?
Na Państwa życzenie, po wcześniejszym ustaleniu terminu, świadczymy usługę cateringu w umówionym z Państwem zakresie.